Διαβάζετε το άρθρο...
Πολιτική, Χωρίς κατηγορία

Χρ.Σπίρτζης: Τέλος στις διεθνείς πρωτοτυπίες Σαμαρά με όφελος 765 εκατ. ευρώ


Η ΝΔ είχε κλείσει συμφωνίες και αναθεωρήσεις που οδηγούσαν σε μεγαλύτερο κόστος, μεγαλύτερο αντίτιμο για διόδια, υπέρογκες αποζημιώσεις, ενώ δεν είχαν ολοκληρωθεί επί 12 χρόνια απαλλοτριώσεις και απαραίτητες ενέργειες για τα σημεία όπου το οδικό συναντά το σιδηροδρομικό δίκτυο και δεν είχε γίνει η αναθεώρηση της σύμβασης του Μορέα, σημείωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζης μιλώντας στην Οικονομία Στο Κόκκινο και τον Στ. Σχινά. Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα παράδοσης των έργων ως τον επόμενο Μάρτιο.

05 09 2016 11:07:50

Τα έργα που αναθεωρήθηκαν από την κυβέρνηση Σαμαρά, τα 4 εκ των 5 μεγάλων, ήταν ημιθανή, δεν γίνονταν εργασίες, όπως προσέθεσε. Και, παρόλα αυτά, είχαν γίνει εγκαίνια από τον κ.Σαμαρά, μετά τα οποία έφυγαν όλοι, και τα μηχανήματα και οι εργαζόμενοι. Ο κόσμος που περνούσε από εκεί έβλεπε τι πραγματικά συνέβαινε, όπως είπε.

Τα έργα είχαν ουσιαστικά σταματήσει από το 2009 και παρά τις αναθεωρήσεις επί Σαμαρά στα τέσσερα από τα πέντε, δεν υπήρχε ουσιαστική επανεκκίνηση, καθώς οι αναθεωρήσεις ήταν ουσιαστικά προς όφελος των τραπεζών και άλλων εμπλεκόμενων.

Η διεθνής πρωτοτυπία Σαμαρά στον E65
O κ.Σπίρτζης έκανε ειδική αναφορά στα έργα του E65, που συνδέει την Λαμία με την Εγνατία Οδό, μέσω Καρδίτσας και Τρικάλων, έργα που ξεκινούν ξανά και άμεσα.
Οπως είπε, στην αναθεώρηση της σύμβασης επί κυβέρνησης Σαμαρά, «βγήκε έξω» τόσο το πρώτο κομμάτι από τη Λαμία, όσο και το τελευταίο. «Αφησαν μόνο το μέσο του δρόμου, πρόκειται για διεθνή πρωτοτυπία».

 

Ο υπουργός ανέφερε επίσης ότι στις αρχικές συμφωνίες για τα μεγάλα οδικά έργα προβλεπόταν η ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων σε μόλις έξι μήνες, όταν δεν έχουν γίνει εδώ και 12 χρόνια, ενώ αντίστοιχα προβλήματα υπήρχαν με την αρχαιολογία και άλλες παραμέτρους.
Αυτό δείχνει πόσο ανεύθυνα αντιμετωπίστηκαν τα έργα από τη ΝΔ, από την πρώτη ημέρα, επί υπουργίας Σουφλιά, όπως και στην περίπτωση του μετρό της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα το Δημόσιο να βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο και να είναι βέβαιο ότι θα αναγκαστεί να καταβάλει πρόσθετες αποζημιώσεις και να πληρώσει διεκδικήσεις. Επί 12 χρόνια δεν έκαναν αυτό που εμείς κάναμε σε ένα, εντάξαμε τα έργα στο νόμο για τα έργα εθνικής σημασίας και ολοκληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Οπως ανέφερε ο ίδιος, με τις αναθεωρήσεις που επετεύχθηκαν, θα εξοικονομηθούν 765 εκατ. ευρώ.

Καλό θα είναι λοιπόν, υπογράμμισε ο κ.Σπίρτζης, η ΝΔ να είναι πιο προσεκτική, γιατί τα ψέματα έχουν και όριο και η αλήθεια πρέπει να λέγεται … αν είχαν κάνει έστω και ένα χλμ. «θα το παρουσίαζαν για κανένα μήνα».

Τα επόμενα χρονοδιαγράμματα

Την περασμένη εβδομάδα παραδόθηκαν 20 χλμ. οδικού δικτύου, μαζί με το Κιάτο και τη σήραγγα στο Δερβένι, που είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί εκεί τέμνονται το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο. Είναι ένα σημείο που «δεν είχε αγγίξει καν» η προηγούμενη κυβέρνηση, είπε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Μέσα στο Σεπτέμβριο θα παραδοθεί το μεγαλύτερο μέρος του τμήματος της Ιονίας Οδού μετά το Αντίρριο, καθώς η σήραγγα της Κλόκοβας έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί.

Στη συνέχεια, εντός του Φθινοπώρου θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο Μορέα, από Κόρινθο προς Τρίπολη, Καλαμάτα, Σπάρτη.

Εντός του 2016 θα έχει παραδοθεί επίσης το μεγαλύτερο μέρος της Ιονίας Οδού, από το Αντίρριο ως τα Ιωάννινα.

Το Μάρτιο του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί  λειτουργικά και τα πέντε μεγάλα οδικά έργα.

Μαζί με αυτά θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι μελέτες και τα σύνοδα έργα, μετά τις διαπραγματεύσεις με τον παραχωρησιούχο.

Οπως είπε ο κ.Σπίρτζης, θα παραδίδονται συνεχώς νέα τμήματα, στο κομμάτι Κόρινθος – Πάτρα, όπως και στον E65.

Advertisements

Συζήτηση

One thought on “Χρ.Σπίρτζης: Τέλος στις διεθνείς πρωτοτυπίες Σαμαρά με όφελος 765 εκατ. ευρώ

  1. Reblogged στις ΣΥΡΙΖΑ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΚΟ.

    Posted by Διαχειριστής | 05/09/2016, 23:12

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow ΣΥΡΙΖΑ | ΕΥΔΑΠ on WordPress.com

Δώστε το email σας για να παρακολουθείτε τις καταχωρήσεις στο site

Μαζί με 1.574 ακόμα followers

Πρόσφατα σχόλια

Διαχειριστής στο Πόσο αξίζει μια υπερωρία;
Διαχειριστής στο Συζητείται από σήμερα 31/8/201…
Διαχειριστής στο Έφη Αχτσιόγλου: Παρεμβάσεις πο…
Διαχειριστής στο Tvxs Αποκλειστικό: Αποκαλυπτικ…
Διαχειριστής στο ΕΥΔΑΠ: Διπλάσια ποσότητα δωρεά…

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

  • 93,481 hits

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

2ο Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ : Δημήτρης Στρατούλης eurogroup Kινητοποιήσεις SOSτε το νερό ΑΥΓΗ Αλέξης Τσίπρας Αναδρανιστάκης Ανακοίνωση Ανανδρανιστάκης Ανοιχτή Πόλη Απεργία Βίτσας Βενιζέλος Βουλή Βούλτεψη ΓΣΕΕ Γαβριήλ Σακελλαρίδης Γεωργιάδης Γιάννης Δραγασάκης ΔΕΗ ΔΕΘ ΔΕΚΟ Δίκτυο Συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ Δημοψήφισμα Δημόσια Περιουσία Δύναμη Ζωής ΕΛΒΟ ΕΛΠΕ ΕΛΤΑ ΕΡΤ ΕΥΑΘ ΕΥΔΑΠ Εργασιακές σχέσεις Θανάσης Καρτερός Ιδιωτικοποιήσεις ΚΚΕ Κατρούγκαλος Κρατική καταστολή ΜΜΕ ΜΜΕ, κανάλια, ειδήσεις Μανώλης Γλέζος Ν.Χουντής ΝΔ Νάσος Ηλιόπουλος ΟΜΕ-ΕΥΔΑΠ ΠΑΣΟΚ Παραγωγική Ανασυγκρότηση Προϋπολογισμός Ρένα Δούρου ΣΕΚΕΣ ΣΕΠΕ ΣΥΡΙΖΑ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ΣΥΡΙΖΑ ΕΥΔΑΠ Σαμαράς ΣτΕ Στέλιος Σταυρίδης Στουρνάρας Στρατούλης Συλλογικές Συμβάσεις ΤΑΙΠΕΔ Χρυσή Αυγή άρθρα διαπλοκή εκδήλωση επιστράτευση εργασιακά ιδιωτικοποίηση καθαρίστριες κυβέρνηση λεηλασία νερό συνδικάτα τράπεζες
Αρέσει σε %d bloggers: